lunes, 12 de noviembre de 2012

LA SANSI SANT FELIU

Tot just ha començat la temporada de correr i mica en mica sembla que vaig agafant el ritme.

Una cursa que no em volia deixar perdre era La Sansi de Sant Feliu de Llobregat.
Tinc molt bon record de les Sansis de Lloret i Viladecans i enguany al fer-se per primera vegada la de Sant Feliu, hi he volgut anar.

Arribo amb la familia amb temps. Recollim el dorsal i la bossa d'obsequis i anem a esmorçar.

Em canvio de roba, començo a calentar i em trobo amb la Inna i amb el Ruben Cid. Quin parell de cracks. Rodem una estona plegats i ens situem a la linia de sortida.

En aquest tipus de curses la gent surt molt rapid, aixi que cal controlar-se si no es vol petar al final.

Tinc en ment buscar els 18min aixi que nomes sortir em col.loco al costat de la Hasna. El primer km el fem plegats pero a partir d'aqui es va allunyant mica en mica. Ben aprop em segueixen el Ruben i la Inna.

Regulo molt be els km's i m'adono que em sortira un bon crono.

Entro a meta amb 17'51" i el 34 de la general. Molt content i satisfet de com ha anat tot.

Em canvio de roba i vaig trotant a buscar a la meva mare que tambe la fa.
L'acompanyo l'ultim km i per sorpresa ha quedat la segona de la seva categoria.

Felicitats mama!!!

La Sansi Sant Feliu de Llobregat (11/11/2012)
Distància: 5km
Temps: 17'51"
Posició: 34º

1 comentario:

  1. Bona carrera Oriol, acaba de començar la temporada i ja tens pressa. Salut i quilòmetres.

    ResponderEliminar