lunes, 2 de abril de 2012

DUATLÓ DE VIC

Fer la duatló de Vic ha sigut una decissió d'última hora i improvitzada ja que he aprofitat la inscripció de la meva germana al no anar-hi ella.

Setmana plena d'entrenaments amb un total de 4km de natació, 65km de correr i 134km de bici.

Precisament el dissabte habia fet una tirada de 60km de bici així que les meves cames no arribaven ni molt menys al 100% a Vic, així que m'ho agafaré com a entrenament de qualitat i amb l'objectiu de disfrutar més que mai del que tant ens agrada; l'esport.

Primer tram de córrer per un circuit de terra molt maco vorejant el riu en tot moment.

Ja des d'inici, agafo un ritme còmode que em permet no desgastar en excés.
Millor ser conservador ja que tothom avisa que el tram de bici és dur.
Trec un promitg de 3'59" min/km.

Entro a boxes, em col.loco el casc, agafo la bici i a correr!!!!
Transicó ràpida. Un parell de pedalades i em poso les sabates.

Primers km's amb lleugera pujada que serveixen per descarregar cames i per agafar bon ritme.
Arriba el km 5 i toca canviar de plat i de pinyons. Comença el primer port!
Són gairebé 5km's de pujadada força exigent que posa cadascú al seu lloc.

Gran baixada i a la vegada perillosa i un altre port!!! Aquesta vegada serà de 4km's però el cansament de les cames es fa notar, i tot plegat ja pesa.

Últims km's de bici amb la particularitat que hi ha un segment de 200m de terra i amb pedres...

Recta final del tram de ciclisme. Trec els peus de les sabates, baixo de la bici i segueixo corrent. Entro a boxes fent una T2 ben ràpida.

Només queden 3'5km de correr. La calor es fa notar, el dia és esplèndid i l'ambient com sempre és masgnífic, així que toca disfrutar de l'entorn i de tot plegat.

Entro a meta amb un temps de 01h48'10", amb bones sensaciones i habent gaudit de la duatló.

Duatló de Vic (01/04/2012)
Distàncies: 7'5km correr / 34km bici / 3'5km correr
Temps: 01h48'10"
Posició: 95º





No hay comentarios:

Publicar un comentario