lunes, 26 de marzo de 2012

DUATLÓ DE BANYOLES

Duatló fantàstica en un marc incomparable, l'estany de Banyoles!

Arribo amb els meus pares a Banyoles a les 8.30h
Tenim temps suficient per fer un cafè, anar a boxes i deixar el material, fer una petita passejada pels voltants de l'estany i començar a calentar.

Em situo a la linia de sortida. Com a curiositat comentar la duresa que té començar una duatló just al costat d'una xurreria amb la olor i gana que desprèn.

El primer tram de correr és dues voltes en un circuit molt planer i molt maco que voreja l'estany.
Trobo el meu ritme, les cames em funcionen bé i puc treure un promitg de 3'47"/km

Primera transició ràpida. Em trec les sabatilles de correr, em col.loco el casc, agafo la bici i som-hi!!!!

M'esperen 40km de pujades i baixades però a la vegada d'un circuit força ràpid.

Formem un grupet de 8 duatletes.
Al km5 m'adono que amb la bici avui tocarà patir ja que m'està pujant el bessó dret i més tard l'esquerra.

Evito tirar més del compte i intentar com sigui guardar forces musculars per tal que no passi factura més endevant.

Van passant els km's i les rampes del bessó són cada vegada més portables.

Entrem de nou a Banyoles. Trec els peus de les sabatilles, baixo de la bici i entro a boxes. Deixo la bici i el casc i ràpid a correr!!!!

Últim tram. Últims 5 km's a peu per a completar la meva primera duatló de distància olímpica.

Ja amb el cansament a les cames, aconsegueixo correr força còmode i a bon ritme.

Entro a meta amb un temps de 2h06'04", molt content i molt agraït pel super reportatge fotogràfic que m'han fet els meus pares.

En definitiva, un molt bon test de cara a la Half Challenge del 27 de Maig!

Duatló de Banyoles (25/03/2012)
Distàncies: 10km correr / 40km bici / 5km correr
Temps: 02h06'04"
Posició: 95º





2 comentarios:

  1. Efectivament,Oriol, un bon test...!! Conec el circuit i es realment bonic i quines fotos mes xulas fan els teus pares...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El recoregut una passada!!! Duatló ben guapa!!! Com sempre, gràcies per les teves paraules Carles ;)

      Eliminar